Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ ثور , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 24500
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 06 سپتامبر 2020 - 19:03 |
اسماعیل هنیه:

موشک هایی در اختیار داریم که می توانیم تل آویو را نابود کنیم

موشک هایی در اختیار داریم که می توانیم تل آویو را نابود کنیم

به گزارش آژانس خبری پامیر ، به نقل از شبکه المیادین، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در بازدید از کمپ آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان گفت: از فلسطین به کمپ عین الحلوه آمدیم تا بگوییم فلسطین متعلق به ماست.

هنیه گفت: کمپ های پراکنده، کمپ های ثبات و پایداری و نماد آرمان فلسطین و مقاومت این ملت به رغم همه رنج‌های آن‌ها ناشی از فقر، گرسنگی و درد است. به دشمن می‌گوییم ظلم تاریخی آن‌ها را فراموش نخواهیم کرد و از آن نخواهیم گذشت و هر قدر که قربانی دهیم، حق بازگشت را فراموش نخواهیم کرد.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: مقاومت در نوار غزه موشک‌هایی در اختیار دارد که با آن‌ها می‌تواند تل آویو و مناطق پس از آن را با خاک یکسان کند.

رییس دفتر جنبش سیاسی حماس همچنین گفت: شاید ملت‌های منطقه درد‌ها و مشکلات خاص خود را داشته باشند، اما فلسطین و قدس موضوعی است که همه آن‌ها را به درد آورده است.

هنیه افزود: توافقات عادی سازی روابط شامل ملت‌های منطقه نمی‌شود. یقین داشته باشید که ملت‌های امت ما همچنان در اندیشه فلسطین هستند.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ما متعهد می‌شویم که از حق مقدس بازگشت کوتاه نخواهیم آمد. حق عادلانه حقی است که خداوند برای ملت فلسطین تعیین کرده است. این همان حق مالکیت بر سرزمین خود است که نمی‌توان از آن کوتاه آمد و عادی سازی روابط آن را از بین نمی‌برد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.