Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ ثور , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 36623
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 30 مارس 2022 - 15:32 |

جهاد اسلامی: هیچ فرصتی به رژیم اشغالگر ندهید

جهاد اسلامی: هیچ فرصتی به رژیم اشغالگر ندهید

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت روز «زمین»، به تمامی فلسطینیان به دلیل پایبندی به سرزمین خود و دفاع از آن درود فرستاد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه خود به تمامی فلسطینیان ساکن کرانه باختری، قدس اشغالی، اراضی اشغالی ۴۸ و نوار غزه به دلیل پایبندی به سرزمین خود و دفاع از آن و نیز مبارزه با تمامی اشکال غارت، شهرک‌سازی، الحاق و توسعه شهرک‌ها درود فرستاد.

در این بیانیه آمده است: هرگز هیچ یک از تلاش‌های سازشکارانه برای مشروعیت‌بخشی بر رژیم اشغالگر در اراضی ما موفق نخواهد بود و هیچ یک از کنفرانس‌ها، اجلاس و نشست‌ها هرگز نمی‌تواند دشمن را در سرزمین فلسطین ثابت قدم کند چرا که صاحبان حق در سرزمین خود ریشه دارند و به هر قیمتی شده در آن ثابت قدم خواهند ماند.

بنابر گزارش شبکه «فلسطین الیوم»، جهاد اسلامی در بیانیه‌ خود با اشاره به چهل و ششمین سالروز «روز زمین» آورده است که رژیم اشغالگر همچنان بر بیش از ۸۵ درصد اراضی تاریخی فلسطین سیطره دارد و از هیچ تلاشی برای به چنگ آوردن بقیه اراضی نیز دریغ نمی‌کند.

این جنبش همچنین از امت عربی و اسلامی خواست تا بار دیگر به مسئله محوری جهان عرب یعنی مسئله فلسطین اهتمام داشته و از پایداری ملت فلسطین برای مقابله با رژیم غاصب تا بازگشت آوارگان فلسطینی و آزادسازی تمامی اراضی غصب شده، حمایت کنند.

جهاد اسلامی فلسطین همچنین از ساکنان اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ خواست تا وحدت خود را تقویت و از سرزمین خود دفاع کنند و هیچ فرصتی به رژیم اشغالگر ندهند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.