Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ ثور , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 41310
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی, فرهنگی تاریخ انتشار : 24 سپتامبر 2022 - 13:49 |

طالبان: روی پیشنهادات اهل تشیع غور می‌کنیم

طالبان: روی پیشنهادات اهل تشیع غور می‌کنیم

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی رئیس الوزرای حکومت سرپرست در دیدار با محمد اکبری معاون شورای علمای شیعه افغانستان گفته که روی نظریات و پیشنهادات اهل تشیع غور خواهیم کرد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر؛ ارگ امارت امارت اسلامی با نشر اعلامیه‌ی گفته که مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء با استاد محمد اکبری عضو پارلمان پیشین، دیدار کرده است.

اعلامیه افزوده:” استاد اکبری نظریات و پیشنهادات خود را مطرح نموده گفته اینکه در کشور امنیت سراسری تامین است، فساد و زورمندان برچیده شده،مردم خرسند‌اند و با امارت اسلامی همکار می باشند”.

در اعلامیه آمده است که استاد اکبری مشکلات و نظریات اهل تشیع را با معاون سیاسی ریاست الوزراء در میان گذاشته و خواهان حل مشکلات شده است.

مولوی عبدالکبیر در این دیدار گفته که روی نظریات و پیشنهادات ارایه شده از سوی اهل تشیع ما غور خواهیم کرد و به منظور حل مشکلات‌شان به ادارات مربوطه هدایات لازم خواهد داد.

این درحال است با تسلط بیش از یک ساله حکومت سرپرست در افغانستان تا هنوز مطالبات اهل تشیع کشور از سوی امارت اسلامی پذیرفته نشده است.

مجمع علماء و متنفذین تشیع افغانستان نیز روز پنج‌شنبه خواستار تامین عدالت اجتماعی از سوی حکومت سرپرست شده و خواهان به رسمیت شناختن مذهب جعفری شده بود.

آژانس خبری صدای پامیر – کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.