Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ ثور , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 45879
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان, انتخاب سردبیر تاریخ انتشار : 11 آوریل 2023 - 12:24 |

شهروندان افغانستان فعلا از متروی شهر تهران رایگان استفاده کنند

شهروندان افغانستان فعلا از متروی شهر تهران رایگان استفاده کنند

مدیرعامل متروی تهران در رابطه به مشکل پیش آمده برای اتباع خارجی در زمینه تهیه بلیت مترو گفته است که این مشکل تا اول ماه ثور سال جاری حل می شود. وی همچنین افزوده است که اتباع افغانستانی که کارت بانکی ندارند و نمی توانند بلیت تهیه کنند، با همکاری کارکنان مترو از گیت ها رد شده و از خدمات رایگان آن استفاده کنند.
به گزارش آژانس خبری صدای پامیر؛ مسعود درستی، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، روز دوشنبه ۲۱ حمل، درباره اینکه آیا اتباع افغانستانی مشکلی در استفاده از متروی تهران دارند یا خیر، اظهار کرده است که برخی از اتباع افغانستانی به دلیل اینکه کارت بانکی ندارند، نمی‌توانند بلیت الکترونیکی مترو تهیه کنند.
وی افزوده: مشکل نقدفروشی بلیت مترو طبق قول سازمان فناوری ارتباطات، از اول ماه اردیبهشت/ ثور مرتفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تاکید کرده است که در حال حاضر هم کسانی که نمی‌توانند بلیت تهیه کنند، با همکاری ماموران مترو، از گیت‌ها رد می‌شوند و در واقع به صورت رایگان از خدمات استفاده می‌کنند.
وی اضافه کرده است که اگر مسافری کارت نداشته باشد و فقط پول نقد همراه خود داشته باشد نیز ممانعتی برای ورود او به مترو وجود ندارد.

این در حالی است که در روزهای اخیر تعدادی از رسانه ها اخباری را مبنی بر تهیه بلیت مترو به صورت الکترونیکی که طریق کارت بانکی انجام می شود منتشر کردند. در گزارش رسانه ها گفته شده بود که گویا مهاجرین افغانستانی فاقد کارت بانکی از خدمات مترو محروم شده اند.
اما نرجس سلیمانی، دختر شهید سردار قاسم سلیمانی، عضو شورای شهر تهران گفت که بابت اختلال پیش‌آمده در متروی تهران از اتباع افغانستانی عذرخواهی می‌کنم و تلاش داریم تا این مشکل را به زودی حل نماییم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.