Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ ثور , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 50529
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 22 نوامبر 2023 - 22:05 |

حملات گسترده حزب الله علیه اسرائیل با انجام ۱۲ عملیات مختلف

حملات گسترده حزب الله علیه اسرائیل با انجام ۱۲ عملیات مختلف

حزب الله لبنان در ۱۲ عملیات از هدف قرار دادن یک شهرک نظامی، ۵ پایگاه، ۴ محل تجمع، یک تانک و یک شرکت صنعتی نظامی در شمال اسرائیل خبر داد.

به گزارش امور بین الملل آژانس خبری پامیر، حزب الله لبنان در ۱۲ عملیات از هدف قرار دادن یک شهرک نظامی، ۵ پایگاه، ۴ محل تجمع، یک تانک و یک شرکت صنعتی نظامی در شمال اسرائیل خبر داد. ۳ عملیات حزب الله در پاسخ به شهادت گروه خبری تلویزیون المیادین و شهروندان جنوب لبنان بود.

حزب الله در پاسخ به جنایت اسرائیل در حمله هوایی و شهادت فرح عمر خبرنگار و ربیع معماری تصویر بردار شبکه المیادین و همچنین شهروندان جنوب لبنان، پایگاه نظامی بیت هَلل و دو محل تجمع نظامی در شهرک‌های نظامی المناره و آویوم را هدف قرار داد.

همچنین شهرک نظامی متولا و ۴ پایگاه نظامی حدب البستان، راهب، جل العلام و جل الدیر و دو محل تجمع دیگر نظامیان در پایگاه‌های مالکیه و بیاض و یک تانک مرکاوا در نزدیکی شهرک نظامی نَطُوعا هدف راکت های هدایت شونده و سایر سلاح‌های سنگین حزب الله قرار گرفتند.

حزب الله لبنان در پاسخ به حمله اسرائیل به کارخانه آلومینیم در منطقه کُفور در شمال نبطیه، شرکت صنایع نظامی رافائل ارتش رژیم اسرائیل را در شهرک شلومی هدف قرار داد.

راکت ها، هواپیماهای بدون سرنشین مسلح و جنگنده‌های رژیم اسرائیل نیز به مناطق لبونه، عیتا شعب، محیبیب، یاطر، یارین، رمیش، مروحین، مَجدل زون حمله کرده و باز هم منازلی در مرکبا، عدیسه، رب ثلاثین و کفرکلا را تخریب کردند.

 

امور بین الملل آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.