Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ ثور , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 51536
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 30 دسامبر 2023 - 22:52 |

با شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه شمار شهدای خبرنگار به ۱۰۶ نفر رسید

رژیم اسرائیل یک خبرنگار دیگر و اعضای خانواده او را در حمله به کمپ النصیرات در مرکز غزه به شهادت رساند.

به گزارش امور بین الملل آژانس خبری پامیر، منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن چندین نفر بر اثر حمله رژیم اسرائیل بر کمپ النصیرات در مرکز غزه خبر داده است.

بنا بر این گزارش یک خبرنگار به نام «جبر ابو هدروس» و چند نفر از اعضای خانواده جزو شهدای حمله اسرائیل به این کمپ هستند. با شهادت وی، شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۰۶ نفر رسیده است.

«اسماعیل ثوابته» مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه جمعه گفته بود از هفت اکتوبر ۲۹ هزار فلسطینی در نتیجه حملات اسرائیل شهید و مفقود شده‌اند.

وی گفت که بیش از هفت هزار نفر همچنان زیر آوار هستند و کار آواربرداری با توجه به حجم ویرانی‌ها و ادامه حملات و کمبود نیروها و امکانات با کندی پیش می‌رود.

اسماعیل ثوابته در ادامه گفت که ۸۰۰ هزار نفر در غزه امکان این که خود را به شفاخانه ها برسانند، ندارند. طبق آخرین برآوردها بیش از ۷۰ درصد شمال غزه طی بمباران‌های هوایی و حملات راکتی ارتش اسرائیل از بین رفته است.

وزارت صحت فلسطین نیز در آخرین آمار خود از قربانیان حملات رژیم اسرائیل خبر داده است که در پی این حملات از هفتم اکتوبر تا اکنون، ۲۱ هزار و ۵۰۷ نفر شهید و ۵۵ هزار و ۹۱۵ نفر نیز زخمی شده‌اند.

 

امور بین الملل آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.