Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ ثور , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 51397
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 25 دسامبر 2023 - 22:31 |

شهادت ۱۸ عضو یک خانواده در خان یونس / ۷۰ شهید در بمباران کمپ المغازی

شهادت ۱۸ عضو یک خانواده در خان یونس / ۷۰ شهید در بمباران کمپ المغازی

ده‌ها شهروند فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن بودند، در کشتار جدید شبانه نیروهای اسرائیل پس از هدف قرار دادن بسیاری از منازل در کمپ مغازی در مرکز نوار غزه، شهید و مجروح شدند.

به گزارش امور بین الملل آژانس خبری پامیر، منابع پزشکی در شفاخانه شهدای الاقصی انتقال ۷۰ شهید از جمله شهدایی که بدن شان تکه تکه شده بود را در نتیجه بمباران و حملات راکتی که بسیاری از منازل کمپ المغازی را هدف قرار داد تأیید کردند و افزودند که تعدادی از مجروحان نیز به شفاخانه منتقل شده‌اند که برخی در شرایط بسیار وخیم هستند.

سخنگوی شفاخانه شهدای الاقصی گفت: اکثر شهدای منتقل شده از کمپ مغازی و البریج کودکان، زنان و سالمندان بودند.

به نقل از خبرگزاری سما، دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت صحت غزه با تایید اینکه آنچه در کمپ المغازی در حال رخ دادن است، نابودی کل یک منطقه مسکونی است، خاطرنشان کرد: تعداد شهدا به ۷۰ نفر رسید، اما تعدادشان به دلیل اینکه افراد زیادی در زیر آوار هستند، احتمالا افزایش یابد.

سخنگوی وزارت صحت با بیان اینکه هدف گیری‌ها در منطقه مرکزی متمرکز بود، خاطرنشان کرد: اشغالگران ساکنان را به محل کشتار جمعی خود در مناطقی که ادعا می‌کنند امن هستند هدایت می‌کنند.

القدره خاطرنشان کرد: نیروهای اسرائیل جاده اصلی بین کمپ ها در منطقه مرکزی را بمباران می‌کنند تا مانع از ورود آمبولانس‌ها و موترهای امدادی به نقاط مختلف هدف شوند.

همچنین جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز (دوشنبه) در تازه ترین جنایات خود منزل خانواده‌ای فلسطینی را در تقاطع مرتجی در شرق خان یونس بمباران کردند که در این جنایت ۱۸ فلسطینی شهید و تعدادی هم زخمی شدند.

 

امور بین الملل آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.