Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ ثور , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 51168
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 14 دسامبر 2023 - 0:08 |

هدف قرار گرفتن ۱۰ پایگاه اسرائیل توسط جنگجویان حزب الله

هدف قرار گرفتن ۱۰ پایگاه اسرائیل توسط جنگجویان حزب الله

رژیم اسرائیل از روز یکشنبه بر شدت حملات خود به مناطق مسکونی و غیرنظامی در نوار جنوبی لبنان افزوده است. در این میان، بیش‌ترین تمرکز آن ها بر بخش جنوب شرقی لبنان است.

به گزارش امور بین الملل آژانس خبری پامیر، به نقل از بخش عربی خبرگزاری تسنیم، تردد در مناطق نزدیک به مرز در شهرک‌های «جدیده مرجعیون» و «دیرمیماس» بسیار محدود است و شهروندان غیرنظامی به مناطق امن پناه برده‌اند؛ زیرا رژیم اسرائیل این مناطق مسکونی را زیر آتش سنگین حملات راکتی قرار داده است.

«حسین فقیه» رئیس مرکز امداد و نجات منطقه نبطیه در این زمینه گفت: ما باید از جان و مال و خانه‌های مردم با همه سختی‌ها و خطرات محافظت کنیم. وقتی این مناطق را رژیم اسرائیل مورد تعرض و بمباران قرار می‌دهد، ورود گروه‌های دفاع مدنی یا امداد و نجات و صلیب سرخ به این مناطق بسیار سخت می‌شود.

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به حملات  به غیرنظامیان، بیش از ۱۰ پایگاه ارتش رژیم اسرائیل را آماج حملات راکتی و هوایی خود قرار داد که از میان آن‌ها می‌توان به پایگاه «المطله» در کفرکلا، پایگاه «ظهر الجمل» در رامیا، پایگاه «سمیعه» در کفرشوبا، پایگاه «البغدادی» در میس الجبل، پایگاه «العاصی» در میس الجبل، پادگان «برانیت» در عیتا الشعب، پایگاه دریایی «رأس الناقوره» در ناقوره، پایگاه «الحمرا» در علما الشعب پایگاه «برکه ریشا» در البستان، پایگاه «جل العلام» در الناقوره و… اشاره کرد.

 

امور بین الملل آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.