Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ ثور , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 51782
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 17 ژانویه 2024 - 0:33 |

حملات گسترده راکتی ایران علیه گروهک های تروریستی در منطقه

حملات گسترده راکتی ایران علیه گروهک های تروریستی در منطقه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

به گزارش امور بین الملل آژانس خبری پامیر، سپاه ایران در اطلاعیه‌ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروه های تروریستی ضد ایرانی در بخش هایی از منطقه با موشک بالستیک خبر داد.

سپاه ایران در اطلاعیه ای از انهدام محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه با موشک های بالستیک در بخشی از عملیات موشکی ساعتی پیش خبر داد.

در بخشی از بیانیه آمده است، ملت عزیز و شریف ایران؛ سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات اخیر گروهک‌های تروریستی در به شهادت‌رساندن مظلومانۀ جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک، محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر، به‌ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه را شناسایی و آن‌ها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم نمود.

سپاه پاسداران به ملت بزرگ ایران اطمینان می‌دهد‌، گروهک‌های تروریستی بدخواه ملت ایران را هر کجا که باشند خواهد یافت و به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند.

 

امور بین الملل آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.