Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ ثور , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 57525
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 02 می 2024 - 16:00 |

مصاحبۀ دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در افغانستان

مصاحبۀ  دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در افغانستان

۹ می یعنی روز پیروزی کبیر! ۹ می سال ۱۹۴۵ میلادی بعنوان پیروزی یگانه ملت اتحاد شوروی و قهرمانی بی نظیر آن در جبهه و در عقب جبهه تا ابد در تاریخ بشریت درج گردیده است.

یاد و خاطرات مدافعین وطن، همه کسانی که جنگ زندگی شانرا از آنها گرفته است و همچنان یاد پسران، دختران، پدران، مادران، پدرکلان ها، شوهران، همسران، برداران، خواهران و بالآخره دوستان در روسیه محفوظ اند. یاد شرکت کنندگان جنگ کبیر میهنی را در هر خانواده گرامی میدارند، عزیزان و قهرمان خود را بیاد میآورند و گل ها را پای لوحه های یاد بود سربازان نثار میکنند.

این خاطرات مقدس اند. همه مردمان اتحاد شوروی سهم و نقش خود را در پیروزی مشترک ادا کرده اند و ما این خاطرات را برای همیشه بیاد خواهیم داشت.

برندگان با شهامت جنگ مایۀ افتخار ما اند و ما بعنوان دین و وظیفه، باید از خاطرات آنهایی نگهداری کنیم که جان های خود را در راه شکست نازیسم فدا کرده اند. آنها نمونه های از قهرمانی را در همه دوران ها برای ما نشان داده اند. ما همیشه آنها را سرمشق خود قرار میدهیم.

با وجود اختلافات در روابط بین المللی، روسیه همیشه از ایجاد یک سیستم برای تأمین امنیت متوازن، مشترک و غیرقابل تقسیم حمایت میکند. سیستمی که جامعۀ جهانی   ضرورت حیاتی به آن دارد. 

آژانس خبری پامیر

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.