Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 29363
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 17 می 2021 - 15:46 |

اسکاد میلر: پس از خروج نیروهای خارجی از افغانستان خشونت‌ها تشدید می‌شود

اسکاد میلر: پس از خروج نیروهای خارجی از افغانستان خشونت‌ها تشدید می‌شود

جنرال اسکاد میلر، فرمانده نیروهای خارجی در افغانستان می‌گوید که با خروج نظامیان آمریکایی و ناتو از این کشور، پیش‌بینی می‌شود که میزان خشونت‌ها در افغانستان افزایش یابد.

آقای میلر در مصاحبه با بی بی سی گفته است که انتظار می‌رود پس از تکمیل شدن روند خروج نیروهای آمریکایی و ناتو از افغانستان، سطح خشونت‌ها نیز در این کشور افزایش یابد.

وی با ستایش از توانایی‌های ارتش ملی کشور، بیان داشته است که اکنون زمان آن رسیده تا این نیروها ثابت کنند که توانایی ایستادگی و مقابله در برابر جنگ‌جویان گروه طالبان را دارند.

او همچنان تاکید کرده که در ماه‌های آینده به حمایت از نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان ادامه خواهد داد، زیرا احتمال بدتر شدن اوضاع امنیتی در این کشور وجود دارد.

این در حال است که مجلس نمایندگان از ایالات متحده آمریکا و کشورهای عضو ناتو خواسته است تا پیش از تکمیل روند خروج نظامیان‌شان از افغانستان، اوضاع امنیتی کشور را به گونه دقیق بررسی کنند.

نمایندگان مجلس همچنان تاکید کردند که خروج نیروهای خارجی باید مسئولانه باشند و جامعه جهانی به حمایت خود از نیروهای دفاعی و امنیتی کشور ادامه دهند.

بر اساس تصمیم آمریکا و کشورهای عضو ناتو، روند خروج نیروهای خارجی از افغانستان از اول ماه می آغاز شده و قرار است تا پیش از ۱۱ سپتامبر به پایان برسد.

نوشته های مرتبط

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.