Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 30209
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 19 ژوئن 2021 - 13:53 |

عطامحمد نور از گماشتن«بسم‌الله محمدی» در راس وزارت دفاع ملی استقبال کرد

عطامحمد نور از گماشتن«بسم‌الله محمدی» در راس وزارت دفاع ملی استقبال کرد

بسم‌الله محمدی به تازگی از سوی رییس‌جمهور غنی به عنوان سرپرست وزارت دفاع ملی گماشته شده است و آقای محمدی، عصر امروز شنبه(۲۹ جوزا) رسما به کارش آغاز خواهد کرد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، هرچند گفته می‌شد که بسم‌الله محمدی به عنوان سرپرست وزارت داخله تعیین شده اما با آمدن تغییرات در تصمیم حکومت، محمدی به سمت وزارت دفاع ملی معرفی شد.

گماشتن محمدی در راس وزارت دفاع ملی با استقبال شمار زیادی از شخصیت‌های سیاسی مواجه شده است.

عطامحمد نور رهبر حزب جمعیت اسلامی در پیام تبریکی، نوشته است که آقای محمدی با تجربه‌ی سرشار از مدیریت جنگ و نبردهای مختلف چهل ساله از دژتسخیرناپذیر و نگین جهاد و مقاومت در امور محوله موفق بیرون آمده است.«شجاعت، تدبیر، درایت، تجربه و سازماندهی خوب نیروها از نکات بارزی است که می‌تواند راه موفقیت را برای برادر عزیزم آقای محمدی در ماموریت جدید هموار کند.»

آقای نور همچنان نوشته است:«همان‌گونه که مجاهدین به عنوان نیروهای بزرگ و مدافع اصلی این کشور همیشه در دشوارترین لحظات از آب و خاک ما دفاع کرده‌اند، این‌بار نیز با حضور آقای محمدی در راس وزارت دفاع ملی، یکبار دیگر شاهد پیروزی‌های چشم‌گیر در دفاع از مادر وطن خواهیم بود.»

هم‌زمان با تشدید خشونت‌ها در کشور، رهبری حکومت افغانستان تغییرات جدیدی را در سکتورهای امنیتی به وجود آورده است. افزون برگماشتن محمدی در راس وزارت دفاع، جنرال ولی‌محمد احمدزی نیز به عنوان رییس ستاد ارتش تعیین شده است.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.