Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ ثور , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 46342
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 09 می 2023 - 20:17 |

انتقام آمریکا از مسلمانان به بهانه تروریسم

انتقام آمریکا از مسلمانان به بهانه تروریسم

ایالات متحده آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم مبارزه‌ای هدفمند را علیه مسلمانان، سیاه پوستان و دیگر اقلیت‌های این کشور دنبال می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر به نقل از وبگاه YPA، براساس گزارشی که توسط وبسایت Truth Dig منتشر شده است، ایالات متحده آمریکا جنگی سیستماتیک را علیه مسلمانان، سیاه‌پوستان و دیگر اقلیت‌های این کشور دنبال می‌کند.

در این گزارش آمده است، کسانی هستند که استدلال می‌کنند خروج اخیر ایالات متحده از افغانستان نشان‌دهنده کاهش جنگ‌های خارجی آن است، اما این استدلال خلاف نظر دستگاه‌های نظارتی است که در سطح محلی ایجاد شده بود و تأکید می‌کنند پلیس آمریکا سیاستی نژادپرستانه را علیه عرب‌ها، مسلمانان، سیاه‌پوستان و اقلیت‌های مختلف این کشور درپیش گرفته است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: مراکز ادغام اطلاعات که پس از حوادث یازدهم سپتامبر برای تبادل اطلاعات بین سازمان‌های مختلف محلی و فدرال و به منظور خنثی کردن عملیات‌های به اصطلاح تروریستی ایجاد شد، اکنون از آن‌ها برای نظارت و جاسوسی از جوامع سیاه‌پوست، مسلمانان و رنگین پوستان استفاده می‌شود.

این گزارش حاکی از آن است که اقدامات نظارتی و امنیتی که با بودجه هنگفت و نظارت اندک به نام جلوگیری از تروریسم انجام شده است، تنها از پلیس مخفی حمایت می‌کند؛ امری که خشم عمومی را نسبت به این سیاست‌ها و اقدامات درپی داشته است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.