Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ ثور , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 46345
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 09 می 2023 - 15:37 |

پوتین در مراسم رژه پیروزی: روسیه می خواهد آینده ای صلح آمیز و با ثبات را ببیند

پوتین در مراسم رژه پیروزی: روسیه می خواهد آینده ای صلح آمیز و با ثبات را ببیند

رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در مراسم رژه پیروزی در میدان سرخ گفت: روسیه می خواهد آینده ای صلح آمیز و با ثبات را ببیند، هرگونه ایدئولوژی برتری پذیرفتنی نیست.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر به نقل از vedomosti.ru پوتین در مراسم رژه پیروزی گفت: “مانند اکثریت مردم روی کره زمین، ما می خواهیم آینده ای صلح آمیز، آزاد و با ثبات را ببینیم.”

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد که جنگ دوباره علیه روسیه آغاز شده است، اما این کشور امنیت خود را تضمین خواهد کرد. وی افزود: برای روسیه هیچ کشور غیردوستی چه در غرب و چه در شرق وجود ندارد.

غرب برای تداوم دیکته کردن قوانین خود و در واقع سیستم دزدی و خشونت را تحریک می‌کند، درگیری‌ها و آشوب‌ها را تحریک می‌کند، ارزش‌های سنتی را از بین می‌برد. کیف به گروگان کودتا و ابزار چانه زنی در دست غرب تبدیل شد. هر گونه ایدئولوژی برتری نفرت انگیز، جنایتکارانه و کشنده است، اما نخبگان غربی همچنان از استثنایی بودن خود صحبت می کنند.

بیش از ۱۰۰۰۰ پرسنل نظامی و بیش از ۱۲۰ قطعه سلاح و تجهیزات نظامی و همچنین شرکت کنندگان در عملیات ویژه امسال در رژه پیروزی شرکت دارند. پوتین در سخنرانی خود تاکید کرد که روسیه به آنها افتخار می کند. به گفته وی، آینده دولت روسیه به آنها بستگی دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.