Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ ثور , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 46643
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 23 می 2023 - 21:46 |

سیاست واحد روسیه ستیزی امریکا و انگلیس از نگاه سفیر مسکو در کابل

سیاست واحد روسیه ستیزی امریکا و انگلیس از نگاه سفیر مسکو در کابل

سفیر روسیه در افغانستان گفته است که ایالات متحده امریکا و بریتانیای کبیر سیاست واحد روسیه ستیزی را دنبال میکنند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر؛ دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در افغانستان گفته است که ایالات متحده امریکا و بریتانیای کبیر سیاست واحد روسیه ستیزی را دنبال میکنند. انگلستان پلان های امریکا برای انتقال تسلیحات به کییِف بر علیه روسیه را جامه عمل می پوشاند. این کار با تأییدی واشنگتن انجام میشود.

لندن در نظر دارد تا تحویلی تسلیحات دربرد را افزایش دهد که ۴۰۰ فیر راکت «سایه طوفان» و همچنان مجموعه های راکت های دفاعی و طیاره های بدون سرنشین شامل این تسلیحات میباشد، از جمله صد ها فروند درون با شعاع تأثیرگذاری بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر.

اکمالات تسلیحات از بریتنایا به رژیم کییِف منجر به رنج و مصیبت حتمی مردم بیگناه میگردد.

بریتانیا مهمات دارای یورانیوم ضعیف شده را در اختیار اوکرائین قرار داده است، بدون اینکه از پیامد های خطرناک ناشی از چنین راکت ها نگران باشد. محلات با مواد خطرناک برای صحت آلوده خواهند شد. آن محصولات زراعتی در معرض آلودگی قرار خواهند گرفت که در این ساحات تولید میشوند.

ایالات متحده امریکا، سایر کشور های غرب و همچنان اتحادیه اروپا از یک خط مشی خودخواهانه و ریاکارانه در قبال اوکرائین پیروی میکنند. پایه های این سیاست متشکل از اهداف مغرضانه میباشند.

کمک به اوکرائین در حل موضوع باصطلاح «غلجات» بیشتر از ۲۰ میلیارد یورو مفاد برای بزنس اروپا در پی داشته است. اتحادیه اروپا ۲۶ میلیارد یورو را از بابت ۶۳ میلیون تن محصولات زراعتی اوکرائین به رژیم کییِف پرداخت نموده است و اما ۲۳ میلیون تن محصولات خود را از طریق باصطلاح «دهلیز های همبستگی» در بدل مبلغ ۴۸ میلیارد یورو بالای کییف به فروش رسانیده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.