Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ ثور , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 46970
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, انتخاب سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 04 ژوئن 2023 - 18:16 |

تعیینات تازه در ریاست دفتر مقام عالی ریاست الوزراء

تعیینات تازه در ریاست دفتر مقام عالی ریاست الوزراء

ریاست عمومی دفتر ریاست الوزراء از حضور و آغاز فعالیت تعدادی از شخصیت‌های مجرب و ورزیده در مربوطات دفتر مقام عالی ریاست الوزراء خبر داد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر؛ ریاست عمومی دفتر ریاست الوزراء می‌گوید که به خاطر بهبود امور وظیفوی و سپردن کار به اهل آن، تعدادی از شخصیت‌های مجرب و ورزیده در مربوطات ریاست دفتر مقام عالی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان آغاز به کار کردند.

در اعلامیه ریاست عمومی دفتر ریاست الوزراء آمده است که براساس پیشنهاد ریاست دفتر و تأییدی رئیس الوزراء، مولوی صالح محمد مصلح به صفت رئیس مطالعات منطقوی و گزارش‌دهی و مولوی نظر محمد میرویس منحیث رئیس تفتیش داخلی ریاست دفتر رئیس الوزراء و مولوی حبیب‌الله به حیث معاون سخنگوی امارت اسلامی در امور هماهنگی ولایتی، معرفی گردیدند.

اعلامیه افزده است که:«این افراد طی جلسه رسمی توسط احمدالله متقی، معاون روابط عامه و استراتیژیک و مولوی محمد داود محمدی، رئیس منابع بشری ریاست دفتر رئیس الوزراء به همکاران‌شان معرفی گردیدند. همچنین در این برنامه تعدادی از آمرین ریاست‌ها نیز معرفی شدند.»

احمدالله متقی، معاون روابط عامه و استراتیژیک ریاست دفتر مقام رئیس الوزراء ضمن تمجید از کارنامه افراد مذکور، برای آنان آرزوی موفقیت در پیشبرد وظایف محوله را نمود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.