Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ ثور , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 51585
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جهان, سیاسی, فرهنگی تاریخ انتشار : 05 ژانویه 2024 - 0:23 |

چهاردهمین نشست «مجمع جهانی بیداری اسلامی» در تهران برگزار شد

چهاردهمین نشست «مجمع جهانی بیداری اسلامی» در تهران برگزار شد
چهاردهمین نشست تخصصی بیداری اسلامی با عنوان «شهید سلیمانی، طوفان الاقصى و نظم جدید جهانی» عصر امروز با حضور شخصیت‌ها و نمایندگان کشورهای مختلف در تهران برگزار شد.

به گزارش امور بین الملل آژانس خبری پامیر، علی‌اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی و مشاور رهبر ایران، طی پیامی به چهاردهمین نشست تخصصی بیداری اسلامی که عصر امروز با عنوان «شهید سلیمانی، طوفان الاقصى و نظم جدید جهانی» با حضور شخصیت‌ها و نمایندگان کشورهای مختلف در مجموعه سرچشمه تهران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از مردم در حمله تروریستی کرمان، تصریح کرد: عملیات جسورانه و غرورآفرین طوفان‌الاقصی نمایشی از بالندگی، شجاعت، جسارت، خودباوری و توانمندی‌های میدانی محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی بود. رژیم غاصب کودکش که از این عملیات و ضربه مهلک طوفان الاقصی در شوک فرو رفته بود، برای حفظ آبروی از دست رفته خویش دیوانه وار به حمله ددمنشانه، وحشیانه و غیر انسانی روی آورد و در یک جنایت تاریخی قریب به ۲۵ هزار انسان بی‌گناه را در کمتر از ۹۰ روز در برابر دیدگان جهانیان به شهادت رسانید.

همچنین سید مهدی مصطفوی مشاور ارتباطات و بین الملل رهبر ایران، طی سخنانی ضمن تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: حوادث فعلی در منطقه قلوب مومنین، عدالت‌خواهان جهان و حق‌جویان را به‌درد می‌آورد؛ حوادثی در غزه، عراق، سوریه، یمن، ایران و جبهه مقاومت به‌دست دشمنان خدا و کسانی که با ظلم می‌خواهند حق را پایمال کنند رخ می‌دهد که شاهد به خون و خاک کشیده شدن جوانان، بانوان و سالمندان بی‌گناه هستیم.

وی افزود: مقاومت با شهادت هر کودک، جوان، زن و مرد پایدارتر، مصمم‌تر و امیدوارتر به پیروزی و نصرت الهی می‌شود. روزی در فلسطین مظلوم شاهد بودیم فلسطینیان برای دفاع از حق‌شان در مقابل رژیمی که سر تا پا به سلاح‌های پیشرفته مجهز بود، از سنگ استفاده می‌کردند اما امروزه شاهدیم در شب اول جنوری و بعد از سه ماه مقاومت سنگین، مبارزین غیور فلسطینی تل‌آویو را با موشک زیر و رو کردند. این نشان‌دهنده پیروزی مقاومت است.

در همین حال، یحیی غدار، دبیرکل مجمع جهانی حمایت از گزینه مقاومت در لبنان در این نشست ضمن بیان این که امروز جمع شدیم به منظور سالگرد پرچمدار مقاومت و شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: آزادی قدس نزدیک شده و ما با آن فاصله ای نداریم. بعد از شهید سلیمانی گردان های قسام یک عملیات قهرمانانه را انجام دادند و زمان آزادی فلسطین را نزدیک تر کردند.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی ناشی شده از روح و همت فرمانده شهید قاسم سلیمانی و کسانی که امنیت برقرار کردند و وارد معرکه ها شدند. آنها باعث شدند که طوفان  الاقصی برای تاجگذاری فداکارای ها و پیروزی ها شکل بگیرد.

غدار همچنین با اشاره به اینکه این کمربند آتش که دور فلسطین را گرفته و کمک می کند به غزه و گرفتن انتقام شهادت سلیمانی اظهار کرد: قهرمانان غزه در همه گروه‌ها در مقاومت شان در کمین های مختلف هستند و خسارت های زیادی بر رژیم اسرائیل و گروه‌های آن وارد کردند.

وی افزود: قهرمانان قسام توانستند برنامه هایی را که نتیجه تلاش شهید سلیمانی است پیاده کنند. رژیم اسراییل شکست خواهد خورد و مقدمه‌ای بر اعلام از بین رفتنشان است. این وعده شهید و فداکارای او و دوستانش است.آنها قهرمانان ما هستند.

وی در آخر گفت: گروه های مقاومت هنوز بر عهد خود هستند. ما در مجمع جهانی حمایت از گزینه مقاومت در لبنان تاکید می‌کنیم که در مسیر و هدف شما هستیم. خون های شما پیروزی را به ما نشان داد. ما داریم نشانه های پیروزی فلسطین را می‌بینیم.

 

امور بین الملل آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.