Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ ثور , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 52533
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, ورزشی تاریخ انتشار : 05 فوریه 2024 - 18:57 |

دو تکواندوکار افغانستان مدال برنز رقابت‌های فجیره امارات را به دست آوردند

دو تکواندوکار افغانستان  مدال برنز رقابت‌های فجیره امارات را به دست آوردند

فدراسیون ملی تکواندوی افغانستان اعلام کرده که محسن رضایی و حکمت الله زین دو تکواندوکار کشور در مسابقات فجیره امارات متحده عربی به مدال برونز دست یافته‌اند.

این فدراسیون امروز دوشنبه ۱۶ دلو، با نشر اعلامیه‌ای گفته که محسن رضایی و حکمت الله زین موفق به کسب مدال برونز در رقابت‌های فجیره امارات متحده عربی شده‌اند.

بر بنیاد اعلامیه، محسن رضایی نمایندۀ وزن دوم تکواندو افغانستان، حریفان از قزاقستان، امارات متحدۀ عربی و فلسطین را شکست داد و اما در نیمه نهایی از مهدی حاج موسایی نماینده ایران شکست خورد و به مدال برونز بسنده کرد.

اعلامیه افزوده که حکمت الله زین نمایندۀ وزن چهارم تکواندو افغانستان نیز مقابل حریفانی از قزاقستان، تیم تکواندوی مهاجرین فدراسیون جهانی تکواندو و اردنی را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت؛ اما در این مرحله، در مقابل تکواندوکار اوزبیکستانی متحمل شکست شد و به مدال برونز رسید.

فدراسیون تکواندوی کشور گفته که دیگر ورزشکاران کشور از جمله رامین امینی، امید سهاک، علی اکبر امیری، بیژن صدرزاده، حسین لطفی و محمد اشرف شکران نتوانستند به مدال دست پیدا کنند.

این فدراسیون افزوده که تیم افغانستان در هفدهم ماه مارچ برای کسب سهمیه المپیک، راهی چین خواهد شد.

گفتنی است که مسابقات آزاد بین‌المللی تکواندو فجیره در امارات متحدۀ عربی با حضور ۱۸۹۷ تکواندو کار از ۴۵ کشور جهان روز گذشته برگزار شد.

 

آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.