Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ ثور , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 55727
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 28 مارس 2024 - 15:02 |

در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه چهارده هزار کودک شهید شدند

در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه چهارده هزار کودک شهید شدند

تلویزیون الجزیره انگلیسی در گزارشی اعلام کرد، ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم اسرائیل به غزه کشته شده اند.

به گزارش آژانس خبری پامیر، تهاجم رژیم اسرائیل به غزه سبب شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی شده و این در حالی است که شماری زیادی نیز با سوء تغذیه و کم آبی شدید مواجهند.

تجاوز اسرائیل به غزه سبب کشته شدن ۱۴ هزار کودک فلسطینی شده است و این در حالی است که شماری زیادی نیز با سوء تغذیه و کم آبی شدید مواجهند. شفاخانه کمال عدوان در شمال غزه هشدار داده است در حال پذیرش چندین نوزاد در هر روز است که وزنشان بر اساس سنشان نیست. پزشکان خواستار دریافت کمک‌ها شده اند. از ماه اکتوبر تا اکنون، دست کم ۲۷ کودک به دلیل سوء تغذیه و از دست دادن آب بدن، جان خود را از دست داده اند.

الحکیم احمد آل علی داکتر شفاخانه کمال عدوان: ما به عنوان کادر درمان در شفاخانه کمال عدوان واضحا شاهد ورود بسیاری از نوزادان تازه متولد شده هستیم که با سوء تغذیه شدید و کم آبی شدید مواجهند. دلیل این امر نبود شیر خشک است. در نتیجه، نوزادان در شرایط از دست دادن شدید آب بدن، اختلال اسیدمی (افزایش غلظت یون هیدروژن خون) و در نهایت مرگ قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد، ما روزانه دو یا سه مورد نوزادی را پذیرش می‌کنیم که وزن متناسبی ندارند. برای مثال، ما یک نوزاد دختر دو ماهه را پذیرش کردیم که فقط دو کیلوگرام وزن داشت. دلیل این امر نبود شیر خشک برای این نوزاد است.

 

آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.