Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ حوت , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 27430
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 23 اکتبر 2020 - 17:15 |

آخرین مناظره انتخاباتی ترمپ و بایدن چگونه گذشت؟

آخرین مناظره انتخاباتی ترمپ و بایدن چگونه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری پامیر، دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحدۀ امریکا و جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق و نامزد حزب دموکرات، در حالیکه کمتر از دو هفته به انتخابات ریاست جمهوری ۳ نوامبر باقی‌مانده، دیروز (۲۲ اکتوبر) در مناظره نهایی اشتراک کردند.

این مناظره تلویزیونی ۹۰ دقیقه‌ای بین این دو رقیب در انتخابات، بسیار نرم‌تر از اولین مناظرۀ آشفته آ‌ن‌ها بود.

دونالد ترمپ که در بیشتر نظرسنجی‌ها از جوبایدن عقب‌تر است، از شیوۀ کنترل همه‌گیری ویروس کرونا دفاع کرد که موضوع اصلی بحث بود.

آقای ترمپ گفت، ایالات متحده “زندگی با این ویروس” را می‌آموزد و تا پایان سال جاری واکسین آن ساخته می‌شود. وی خواستار گشایش مشاغل و نجات اقتصاد امریکا شد.

آقای بایدن در پاسخ گفت که شیوع همه‌گیری ویروس کرونا ادامه دارد و دونالد ترمپ قصد ندارد جلوی آنچه را که وی “زمستان تاریک” خواند، بگیرد.

جو بایدن گفت، ۲۲۰ هزار امریکایی جان‌های‌شان را از دست دادند و کسی که مسئول این تعداد مرگ و میر است، نباید به حیث رئیس جمهور امریکا باقی بماند.

ترمپ همچنان به حملات به بایدن پرداخت و او را سیاست‌مداری “فاسد” خواند و بار دیگر ادعاها بر بایدن و پسرش هانتر که ۵ سال عضو هیئت مدیره شرکت انرژی بوریسما اوکراین بود، را تکرار کرد.

جو بایدن گفت، پسرش هنگام کار در بوریسما کار نامناسب را انجام نداده و در مقابل به حمله ادامه داده، خاطر نشان کرد، ترمپ کسی است که به خاطر معاملات‌اش با اوکراین، استیضاح شد.

مناظره بین دو نامزد در انتخابات ریاست جمهوری امریکا همچنان شامل امنیت ملی، مسائل نژادی، امنیت انتخابات، چین، مهاجرت، تغییرات اقلیمی، انرژی و اقتصاد نیز بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.