Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 30526
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 29 ژوئن 2021 - 14:23 |

عبدالله: مردم افغانستان در برابر فشار نظامی طالبان تسلیم نخواهد شد

عبدالله: مردم افغانستان در برابر فشار نظامی طالبان تسلیم نخواهد شد

عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی در دیدار با فرمانده ماموریت حمایت قاطع در افغانستان گفته است که مردم نه تنها تحت فشار نظامی طالبان قرار نخواهند گرفت، بلکه آماده‌ی مقابله با هرگونه تهدید می‌باشند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی، امروز سه‌شنبه(۸ سرطان) با اسکات میلر فرمانده ماموریت حمایت قاطع و مک کری سرپرست سفارت امریکا در کابل دیدار و پیرامون تحولات امنیتی افغانستان بحث و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، آقای عبدالله به صراحت بیان کرده که مردم افغانستان در برابر خشونت و فشار نظامی تسلیم نخواهند شد و آماده‌ی مبارزه با هرگونه تهدید هستند.

فرمانده ماموریت حمایت قاطع در افغانستان و سرپرست سفارت امریکا در کابل، از ادامه‌ی کمک‌ها و همکاری‌های نظامی با نیروهای امنیتی افغان و حمایت واشنگتن از تلاش‌های صلح این کشور اطمینان داده‌اند.

این نخستین دیدار آقای عبدالله با نظامیان امریکایی پس از بازگشت از سفر دو روزه از امریکا می‌باشد. سفری‌که به باور مقام‌های ارشد حکومت افغانستان، پردست‌آورد بوده است.

افزون براین، در این اواخر، نیروهای امریکایی در برابر خشونت‌های طالبان، سکوت را شکسته و با نیروهای امنیتی افغان همکاری کرده‌اند.

در ادامه‌ی این همکاری‌ها، اواخر هفته‌ی گذشته، نیروهای امریکایی در یک حملات هوایی، تجمعات طالبان را در ولایت بغلان هدف قرار دادند که در این حملات، شمار زیادی از جنگ‌جویان طالبان کشته شدند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.