Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ ثور , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 56299
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, اقتصادی تاریخ انتشار : 07 آوریل 2024 - 0:32 |

عبدالسلام حنفی:طالبان در جهت رفاه اجتماعی مردم کار می‌کند

عبدالسلام حنفی:طالبان در جهت رفاه اجتماعی مردم کار می‌کند

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری گروه طالبان با تعدادی از مسوولان محلی این گروه برای ولایت فاریاب دیدار کرده و در گزافه‌گویی تازه خود گفته که این گروه در جهت رفاه اجتماعی کار می‌کنند.

ارگ تحت کنترل گروه طالبان روز شنبه(۱۸ حمل) دراعلامیه‌ی از قول مسوولان محلی این گروه برای ولایت فاریاب گفته که آنها در رابطه به وضعیت اجتماعی، امنیتی و حکومتداری محلی در این ولایت به خصوص ولسوالی‌های قیصار و شیرین تگاب، معلومات ارائه کردند و گفتند که امنیت به صورت کامل در این ولسوالی‌ها تامین بوده و مسوولان محلی در امر خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم تلاش می کنند.

آنها خواهان تقویت مدارس دینی و مکاتب، اعمار بندهای آب، ترمیم سرک‌ها و تطبیق پروژه‌های انکشافی در نقاط مختلف به ویژه مناطق آسیب دیده ناشی از سرازیرشدن سیلاب‌های اخیر در ولسوالی‌های این ولایت توجه خاص صورت گیرد.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری گروه طالبان گفته که تامین امنیت سراسری، ایجاد رفاه اجتماعی و برطرف ساختن مشکلات مردم از مسئولیت‌های امارت این گروه است و ما در این راستا از هیچ تلاش می‌کنیم.

گفتنی است که با تسلط گروه طالبان در افغانستان میزان فقر و بیکاری در این کشور به گونه‌ی بی سابقه رشد کرده و جوانان در حال فرار از کشور می‌باشند.

آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.