Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 29567
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 27 می 2021 - 11:30 |

طرح امنیتی برای غرب کابل به ریاست‌جمهوری سپرده شد

طرح امنیتی برای غرب کابل به ریاست‌جمهوری سپرده شد

پس از رویداد تروریستی بر مکتب سیدالشهدا واقع در غرب کابل، به تازگی سرور دانش، معاون دوم ریاست‌جمهوری گفته که طرح امنیتی برای تامین امنیت غرب کابل به ارگ ریاست‌جمهوری سپرده شده است.

به گزارش آژانس خبری پامیر، آقای دانش این اظهارات روز چهارشنبه(۵ جوزا) در دیدار با شماری از باشندگان ولایت دایکندی مطرح است و او گفته که اقدامات جدی برای تامین امنیت غرب کابل و مناطق مرکزی روی دست گرفته شده است.

آقای دانش در مورد جزییات این طرح امنیتی، معلومات نداده است.

در همین حال، شماری از آموزگاران مکتب سیدالشهدا، امروز پنج‌شنبه(۶ جوزا) در نشست خبری شورای علمای شیعه افغانستان تاکید کردند که طرح حکومت برای تامین امنیت غرب کابل تنها در روی کاغذ باقی نماند، بلکه جنبه‌ی عملی نیز داشته باشد.

این آموزگاران همچنان گفتند که توظیف نیروهای امنیتی برای محافظت از مکتب سیدالشهدا و دیگر نقاط آسیب‌پذیر غرب کابل باید بخشی از طرح امنیتی باشد.

آن‌ها از حکومت و به ویژه نهادهای امنیتی خواستند: برای این‌که دختران از فضای مکتب فاصله نگیرند، موضوع تامین امنیت غرب کابل باید جدی گرفته شود.

این درحالی است که به دنبال حمله‌ی موتربمب بر مکتب سیدالشهدا در غرب کابل که در ۱۸ ثور انجام شد، رییس‌جمهور غنی به سرور دانش وظیفه داد تا در مشورت با مردم، طرحی را برای تأمین امنیت غرب کابل تهیه و به ریاست‌جمهوری بسپارد.
آژانس خبری پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.