Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 37552
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 27 آوریل 2022 - 21:13 |

نقش صهیونیست‌ها در حملات تروریستی افغانستان

نقش صهیونیست‌ها در حملات تروریستی افغانستان

یک مقام سابق دولتی افغانستان گفت: حملات تروریستی اخیر در ولایات افغانستان نشان داد که این جنایات با طراحی عوامل صهیونیستی در راستای منافع این رژیم اجرا می‌شود.

 

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، «صالح محمد خلیق»؛ رئیس انجمن نویسندگان و رئیس اسبق اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با یادآوری حملات اخیر در مساجد و مکان‌های مقدس افغانستان گفت: پیدایش گروه‌های تکفیری در این کشور با صهیونیست‌ها مرتبط است.

 

رئیس انجمن نویسندگان ولایت بلخ با محکومیت حملات تروریستی اخیر گروه‌های تکفیری در مراکز آموزشی و مذهبی افغانستان در ولایات کابل، قندوز و بلخ ،افزود: این جنایات با طراحی عوامل صهیونیستی در راستای منافع این رژیم اجرا می‌شود.

 

انفجارهای تروریستی اخیر در مزارشریف، کابل و قندوز و پیش از آن هتک حرمت حرم امام رئوف با ترور وقیح ۲ روحانی روزه در حرم آن حضرت که موجب شد خون شیعه و سنی ایرانی و افغانستانی یکی شود، نشان داد آمریکا، انگلیس، سعودی و امارات و صهیونیسم، دور جدیدی از اقدامات خشن تروریستی را به گروهک کثیف داعش و وهابیت جاهل سفارش داده‌اند تا ایران اسلامی و کشور مسلمان و مظلوم همسایه‌اش افغانستان، روز خوش نداشته باشند.

 

امروز در فلسطین، افغانستان، عراق و یمن و در کل منطقه، کشورهای مستکبر با تمام توان حضور دارند تا جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند. برای جلوگیری از روند اسلام‌گرایی مجبور می‌شوند در اروپا قوانین ضداسلامی متعدد تصویب و شعارهای محدودکننده ضددین در انتخابات مطرح کنند؛ گواینکه شیاطین عالم، اسلام را دشمن شیطنت خود می‌دانند و بازگشت انسان‌ها به فطرت‌شان را خطری برای قدرت نفسانی‌شان برمی‌شمارند.

 

آژانس خبری صدای پامیر-کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.