Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 38971
  پرینتخانه » اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 04 ژوئن 2022 - 17:18 |

ملایعقوب به بامیان سفر کرد

ملایعقوب به بامیان سفر کرد

آژانس خبری صدای پامیر – بامیان: مولوی ملا محمد یعقوب مجاهد، سرپرست وزارت دفاع ملی امارت اسلامی، امروز شنبه ( ۱۴ جوزا) به ولایت بامیان سفر نموده و با متنفذین و عالمان دینی این ولایت دیدار کرده است.

عبدالصبور فروزان سیغانی، سخنگوی والی بامیان، گفت: “صبح امروز مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست وزارت دفاع ملی کشور به بامیان سفر کرده و با متنفذین، علما و استادان دانشگاه ولایت بامیان دیدار کرده است.”

سخنگوی والی بامیان، هدف از سفر ملا محمد یعقوب به این ولایت را بررسی اوضاع امنیتی بامیان یاد کرده گفت: “به منظور بررسی مشکلات امنیتی، سرپرست وزارت دفاع با اقشار مختلف مردم این ولایت دیدار کرده است.”

آقای سیغانی، بازدید و صحبت وزیر دفاع امارت اسلامی با اقشار مختلف مردم روی مسائل امنیتی را از دیگر اهداف سفر این مقام بلندپایه امارت اسلامی یاد کرده است.

با این حال، مولوی عبدالله سرحدی، والی بامیان و متنفذین این ولایت اوضاع امنیتی بامیان را خوب دانسته و گفته است که این ولایت هیچ مشکل امنیتی نداشته و رویداد نا امنی در این ولایت ثبت نشده است.

ولایت بامیان با داشتن جاذبه‌های گردشگری متنوع، امسال نیز میزبان چندین مقام بلندپایه حکومت بوده و والی بامیان از امن بودن تمام ساحات این ولایت برای گردشگران داخلی و خارجی اطمینان داده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.