Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 42964
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 21 نوامبر 2022 - 15:02 |

درخواست مردم غزه برای حمایت بین‌المللی از کودکان فلسطین در مقابل صهیونیست‌ها

درخواست مردم غزه برای حمایت بین‌المللی از کودکان فلسطین در مقابل صهیونیست‌ها

در مراسمی در نوار غزه، کودکان فلسطین از جامعه جهانی خواستند تا از آنها در مقابل تجاوزات اشغالگران صهیونیستی حمایت و حفاظت کنند.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، در مراسمی که به مناسبت روز جهانی کودک در غزه برگزار شد، کودکان فلسطینی خواستار حمایت جامعه جهانی از آنها در مقابل جنایات رژیم اشغالگر قدس شدند.

این مراسم که به دعوت کمیته اسرا در ائتلاف نیروهای ملی و مردمی و موسسات حقوقی فلسطینی در مقابل مقر کمیسر عالی حقوق بشر در شهر غزه برگزار شد، کودکان فلسطینی با برافراشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی خواستار صیانت از حقوق کودکان فلسطینی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها شدند.

در برخی از این نوشته‌ها آمده است: کودکی حق من است و در آن اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت و زندانی کردن کودکان در کرانه باختری محکوم شده است.

هانی ثوابته از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین در سخنانی در این مراسم تاکید کرد، اسرائیل نقض‌های مستمری را در حق کودکان در سرزمین‌های فلسطینی مرتکب می‌شود که قتل و بازداشت برخی از آنهاست.

او در این سخنرانی خواستار مستند سازی جنایات رژیم صهیونیستی در این زمینه شد تا موسسات حقوقی فعال در این زمینه بتوانند از آن در محکوم کردن رژیم صهیونیستی و برملا کردن فاشیستی بودن اشغالگری استفاده شود.

گفتنی است براساس آخرین آمار منتشر شده توسط محافل فلسطینی، صهیونیست‌ها طی روزهای گذشته از سال ۲۰۲۲ بیش از ۷۵۰ کودک فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

گزارش‌ها و آمارهای مراکز حقوقی فلسطینی نشان می‌دهد که بیشتر کودکان فلسطینی در جریان بازداشت به دست نظامیان اسرائیلی و پس از آن مورد شکنجه‌ی جسمی و روحی قرار می‌گیرند.

با وجود جنایت های این رژی کودک کش در فلسطین، جنبش ها و حرکت های مقاوم در فلسطین با قدرت و اقتدار راه خود را ادامه می دهند و در دفاع از آرمانهای کشورشان و تمامیت ارضی قدم برمیدارند
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.