Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 43840
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2022 - 19:53 |

تأکید حماس و جهاد اسلامی بر اتحاد برای مقابله با دشمن صهیونیستی

تأکید حماس و جهاد اسلامی بر اتحاد برای مقابله با دشمن صهیونیستی

اعضای جنبشهای جهاد اسلامی و حماس فلسطین با هم دیدار و تأکید کردند که مرحله آینده مستلزم اتحاد و تحکیم روابط در سطح دوجانبه و ملی است و اتحاد برای مقابله با دشمن صهیونیستی لازم است.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ اعضای جنبشهای جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به دعوت جهاد با هم دیدار کردند؛ دیداری که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تأسیس حماس صورت گرفت.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، این دیدار، حامل پیامهایی برای تقویت روحیه اتحاد و مقاومت بود که به گفته حماس و جهاد، باید آن را حفظ کنند. این دو جنش مقاومت، تأکید کردند که مرحله آینده مستلزم اتحاد و تحکیم روابط در سطح دوجانبه و ملی است.

جهاد و حماس با تأکید بر لزوم مقابله با چالشها و طرحهای دشمن صهیونیستی، به ویژه طرحهای مربوط به یورش به مسجد الاقصی توسط صهیونیستها، تصریح کردند، تلاشها و تحرکاتی که در راستای حمایت از مقاومت و تحکیم جبهه‌های آن است، اهمیت دارد.

این دو جنبش خاطر نشان کرد، اتحاد و حمایت از مقاومت از ضروریات است و باید بیشترین اهمیت به آن داده شود.

پیش از این نیز، رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی شهریور ماه گذشته به صورت ناگهانی در غزه، با هم دیدار کردند که بسیاری از کارشناسان تأکید کردند که چنین دیداری حامل پیامهای سیاسی و امنیتی علیه صهیونیستهاست.

در واقع رژیم صهیونیستی سالهاست که در تلاش است تا بتواند در نوار غزه اختلافات داخلی ایجاد کند، ولی برگزاری چنین دیدارهایی، گامی در راستای خنثی‌سازی نقشه شوم این رژیم بود؛ زیرا حماس و جهاد  بر همکاری امنیتی و نظامی برای دفع تجاوزات و حملات صهیونیستها تأکید کردند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.