Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ ثور , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 52834
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 11 فوریه 2024 - 14:49 |

برگزاری با شکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در سرتاسر ایران

برگزاری با شکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در سرتاسر ایران

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن (دلو) در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور مردم آن کشور از ساعاتی پیش آغاز شد.
بیست و دوم بهمن (دلو)، نقطۀ اوج وحدت و حضور با بصیرت و آگاهی مردم ایران و حمایت ۴ دهه آن ها از انقلاب اسلامی ایران است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سرتاسر جمهوری اسلامی ایران برای عامه مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.
در چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران سرفرازتر از همیشه با تاکید بر حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدا و با بهره‌مندی از اندیشه‌های بنیانگذار این انقلاب امام خمینی، و تبعیت از رهبرشان آیت الله خامنه ای، در مسیر استمرار این جریان حرکت خواهند کرد.
مردم انقلابی ایران، در ۴۴ سال گذشته، تحت هر شرایطی به خیابان‌ها آمده‌اند و وحدت و انسجام خود را در حفظ ارزش های این انقلاب به رخ جهانیان کشیده‌اند و قرار است در متفاوت‌ترین ۲۲ بهمن(دلو) ۴۴ سال اخیر، با حضوری دشمن شکن جشن تولد انقلاب را گرامی بدارند.
‌به گزارش خبرگزاری تسنیم، از سرتاسر ایران از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن (دلو) حکایت دارد؛ ‌امروز مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب ایران، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار قاسم سلیمانی تاکید کنند و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ ایران و تصاویر شهدا، بار دیگر ‌اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.

 

آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.