Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 41955
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان, انتخاب سردبیر تاریخ انتشار : 24 اکتبر 2022 - 8:43 |

درخواست مردم برای آغاز هرچه زودتر روند توزیع پاسپورت

درخواست مردم برای آغاز هرچه زودتر روند توزیع پاسپورت

برخی افراد از تاخیر در راستای از سرگیری روند توزیع پاسپورت شکایت داشته و خواستار آغاز هرچه زودتر این روند اند؛ اما ریاست پاسپورت می‌گوید، تاریخ دقیق آغاز روند توزیع پاسپورت مشخص نیست و تلاش می‌کنند تا به زودی این روند را از سرگیرند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر؛ از ماه جوزای سال روان روند صدور پاسپورت زمان گیر بود؛ برخی افراد پیش از این گفته بودند که دریافت پاسپورت ماه‌ها طول می‌کشد؛ ریاست پاسپورت نیز به تاریخ ۱۹ ماه اسد سال روان گفته بود که صدها هزار تن برای دریافت پاسپورت، ثبت نام کرده اند.

ریاست پاسپورت به تاریخ ۱۶ ماه میزان گفت، جهت ارایۀ بهتر خدمات و سرعت طی مراحل مراجعین، می‌خواهند تا در سیستم‌های تخنیکی و تجهیزاتی این اداره تغییرات مثبتی را به وجود آورند. منبع گفته بود، تکمیل این روند زمان گیر بوده و نیاز است خدمات توزیع پاسپورت تا تکمیل این روند و اطلاع دومی متوقف گردد. اما تا هنوز (دوم عقرب) روند توزیع پاسپورت آغاز نشده است.

اما افرادی که به پاسپورت نیاز دارند، می‌خواهند که روند توزیع پاسپورت هر چه زودتر آغاز گردد.

نورالله پتمن سخنگوی ریاست پاسپورت در مورد اینکه چه زمانی روند توزیع پاسپورت آغاز خواهد شد، گفت: «کارها جریان دارد، روند توزیع پاسپورت تا زمان نامعلوم متوقف است؛ تا زمانی‌که امور تخنیکی تکمیل نشده باشد، تا آن زمان فعالیت و توزیع ریاست پاسپورت متوقف خواهد بود.»

وی در پاسخ به این سوال‌ که مردم با مشکل مواجه اند و چقدر طول می کشد تا این مشکل حل گردد، گفت: «معلوم نیست، مشکل تخنیکی است، امکان دارد در یک ساعت یا در یک روز حل گردد، اما تیم تخنیکی ما مشغول است تا این مشکل را در به زودی حل نمایند.»

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.