Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 42053
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, انتخاب سردبیر تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2022 - 15:30 |

طالبان: فلسطین مسئله تمام امت اسلام است

طالبان: فلسطین مسئله تمام امت اسلام است
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در دیدار با اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین، حمایت امارت اسلامی را از فلسطینی ها اعلام کرده و مساله فلسطین را «مشکل تمام امت» خوانده است.
به گزارش آژانس خبری صدای پامیر؛ امروز چهارشنبه (۴ میزان) ذبیح الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی و هیات همراه او با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین دیدار کرد.
 در این دیدار دوطرف در مورد وضعیت فلسطین و افغانستان گفتگو کردند.
 نمایندگان افغانستان مساله فلسطین و الاقصی را مشکل تمام امت خوانده و از استقامت فلسطینی ها در برابر رژیم صهیونیستی اسرائیل حمایت کردند.
این در حالی است که پس از ترور فرمانده نظامی فلسطینی ها اعتراضات در کرانه باختری افزایش یافته و نیروهای رژیم صهیونیستی نیز در آماده باش کامل قرار گرفته اند.
در همین حال، صدر اعظم جدید کشور هنگری رسما اعلام کرد که بیت المقدس شرقی را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت نمی شناسد و سفارت این کشور همچنان در تل‌آیو باقی خواهد ماند.
این در حالی است که وضعیت کرانه باختری در سرزمین های فلسطینی متشنج است و در درگیری های اخیر میان جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی تاکنون ده ها تن از جوانان فلسطینی شهید و زخمی شده اند.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.