Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 41708
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, ورزشی تاریخ انتشار : 18 اکتبر 2022 - 8:57 |

پیروزی تیم ملی کریکت کشور برابر بنگلادیش

پیروزی تیم ملی کریکت کشور برابر بنگلادیش
به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، تیم ملی کریکت کشور در نخستین بازی تدارکاتی جام جهانی بیست آووره مقابل تیم کریکت بنگلادیش با تفاوت ۶۲ دوش به پیروزی رسید.

 تیم ملی کشور در نخستین بازی تدارکاتی جام جهانی بیست آووره کریکت ۲۰۲۲ در مقابل تیم کریکت بنگلادیش قرار گرفت. در نتیجه توانست با تفاوت ۶۲ دوش پیروز این رقابت شود.

در نخست افغانستان تاس را برنده شد و تصمیم بر بیتینگ گرفت و با از دست دادن ۷ بازیکن خود ۱۶۱ دوش را برای بنگلادیش هدف تعیین نمود.
بنگلادیش با از دست دادن ۹ بازیکن خود در ۲۰ آوور توانست فقط ۹۸ دوش بدست آورد و در نتیجه با تفاوت ۶۲ دوش بازی را به افغانستان واگذار کرد.
در این بازی فضل الحق فاروقی ۳ ویکت و فریدملک ۲ ویکت کسب کردند. بخش بیتینگ هم ابراهیم زدران ۴۶ دوش و محمد نبی ۴۱ دوش برای تیم ملی کشور انجام دادند.
در دیگر بازی‌های تدارکاتی امروز پاکستان با تفاوت ۶ ویکت مغلوب انگلستان شد، هند در مقابل آسترالیا با تفاوت شش دوش پیروز شد و افریقای جنوبی نیوزلند را با تفاوت ۹ ویکت شکست داد.
و در بازی های رسمی هم ویست اندیز با تفاوت ۴۲ دوش در مقابل اسکالند تن به شکست داد و زیمبابوی با تفاوت ۳۱ دوش مقابل آیرلند به پیروزی رسید.
قرار است تیم کریکت کشور روز چهارشنبه همین هفته در یک بازی دوستانه به مصاف پاکستان برود.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.