Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ ثور , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 46485
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 16 می 2023 - 14:26 |

۳ کشته و ۶ زخمی قربانی تیراندازی جدید در آمریکا

۳ کشته و ۶ زخمی قربانی تیراندازی جدید در آمریکا

مهاجم مسلح ۱۸ ساله محله‌ای در ایالت نیومکزیکو را به گلوله بست و قبل از کشته شدن در تیراندازی پلیس، سه نفر را کشت و شش نفر را زخمی کرد.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر، به گفته مقام‌های آمریکایی، یک مرد مسلح ۱۸ ساله روز دوشنبه (۱۵ مه) به سمت عابران، خانه‌ها و خودروها در محله‌ای در نیومکزیکو تیراندازی کور کرد و سه نفر را کشت و شش نفر را قبل از این که به ضرب گلوله پلیس خارج از یک کلیسا کشته شود، زخمی کرد.

این تیراندازی اواخر صبح در منطقه‌ای مسکونی در «فارمینگتون» و یک مرکز خرده‌فروشی و هاب منطقه‌ای صنعت انرژی فسیلی در ۲۹۰ کیلومتری شمال غرب «البوکرکی» بزرگترین شهر ایالت نیومکزیکو رخ داد.

به گفته «شانیس گونزالس»، سخنگوی پلیس فارمینگتون، سه غیرنظامی کشته و شش نفر از جمله دو مامور پلیس که در جریان تبادل تیر بین پلیس و مرد مسلح شرکت داشتند، زخمی شدند.

او به خبرگزاری رویترز گفت، فرد مسلح حدود نیم کیلومتر را پای پیاده پرسه زده و به سمت افراد رهگذر شلیک کرده بود و در نهایت خارج از یک کلیسا با ماموران پلیس مواجه و در تیراندازی متقابل کشته شد.

«استیو هبه» رئیس پلیس فارمینگتون در پیامی ویدئویی این حادثه را «ناگوار» خواند و افزود مرد مسلح دستکم از سه اسلحه برای تیراندازی استفاده کرد و در جریان آن به حداقل شش خانه و سه خودرو شلیک کرد.

پلیس گفت تصور می‌شود مهاجم ۱۸ ساله به تنهایی عمل کرده و اطلاعات بیشتری در دست نیست.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.