Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ ثور , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 47246
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, انتخاب سردبیر, ورزشی تاریخ انتشار : 14 ژوئن 2023 - 8:04 |

شکست پرگل تیم ملی در برابر ایران

شکست پرگل تیم ملی در برابر ایران
تیم ملی افغانستان با نتیجه سنگین و پرگل ۶ بر یک در مقابل تیم ملی فوتبال ایران تشکست خورد.
به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، تیم ملی فوتبال افغانستان در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مرکز آسیا ـ کافا با نتیجه سنگین و پرگل ۶ بر یک در مقابل تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران تن به شکست داد. تنها گل افغانستان توسط کاپیتان فرشاد نور در نیمه دوم به ثمر رسید.
 در این مسابقه که عصر سه شنبه، ۲۳ جوزا در شهر بیشکک، پایتخت قرقیزستان برگزار شد، با وجود تلاش های بسیار بازیکنان افغانستان در موضع دفاعی، به خصوص دروازه بان این تیم، در نهایت در نیمه اول، ۴ گل دریافت کرد. در نیمه اول، مهاجم تیم افغانستان نتوانست یک موقعیت دروازه خالی ایران را به گل برساند.
تیم ملی کشورمان در نیمه دوم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و در یک ضربه تماشایی ایستگاهی توسط فرشاد نور، کاپیتان تیم، توانست دروازه ایران را باز کند، اما تا پایان این نیمه دو گل دیگر دریافت کرد تا در نهایت، این دیدار با نتیجه ۶ بر یک به پایان رسید.
گل های ایران را مهدی طارمی(۳ گل)، سردار آزمون، علی رضا جهانبخش و رضا اسدی به ثمر رساندند.
با این شکست، پس از شکست در دیدار اول مقابل قرقیزستان، کار افغانستان در مسابقات قهرمانی مرکز آسیا به پایان رسید و از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.
این در حالی است که پیش از این دیدار، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی ایران، ضمن ادای احترام به تیم ملی افغانستان و بازیکنان آن، این بازی را فرصتی برای دوستی و هم دلی بین دو کشور خواند.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.