Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ ثور , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 49087
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, انتخاب سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 02 سپتامبر 2023 - 15:52 |

مولوی عبدالکبیر: افغانستان روابط سیاسی و تجارتی خوب با تعدادی از کشورها دارد

مولوی عبدالکبیر: افغانستان روابط سیاسی و تجارتی خوب با تعدادی از کشورها دارد

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی امارت اسلامی گفته است که افغانستان به دلیل سیاست سالم حکومت، روابط سیاسی و تجارتی خوب با تعدادی از کشورها دارد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، بر بنیاد خبرنامه ارگ، مولوی عبدالکبیر در دیدار با هیئت علمای سازمان همکاری اسلامی روز جمعه (۱۰ سنبله) تاکید کرد که مبارزه امارت اسلامی به هدف پایان اشغال و برقراری نظام اسلامی بود که اکنون به این دو هدف رسیده است.

وی افزود که جنگ در افغانستان خاتمه یافته است، جایی برای اختلافات زبانی، قومی و مذهبی وجود ندارد و خاک افغانستان توسط یک نظام قوی اسلامی اداره می شود.

معاون سیاسی ریاست الوزرا تاکید کرد که امارت اسلامی خواهان تعامل مثبت با همه کشورها است و در حال حاضر به دلیل سیاست سالم امارت اسلامی، افغانستان روابط سیاسی و تجارتی خوبی با تعدادی از کشورها دارد.

بر بنیاد خبرنامه، هیئت علمای سازمان همکاری اسلامی در این دیدار گفتند که بخاطر امنیت مطمئن در افغانستان آنان توانستند با خاطر آسوده از این کشور بازدید نموده و امور خویش را به پیش ببرند.

این علما که باشندگان کشورهای مختلف اند، افزودند که جهان اسلام خواهان ثبات دایمی در افغانستان می‌باشند و حامی جنگ نیستند. آنان همچنان مبارزه امارت اسلامی در برابر داعش را بی‌مانند و موثر خوانده تاکید کردند که جهان باید به این پیشرفت‌ها اعتراف نماید.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.