Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ ثور , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 56217
  پرینتخانه » اخبار جهان, سیاسی تاریخ انتشار : 05 آوریل 2024 - 1:33 |

یدیعوت آحارونوت:پاسخ ایران به حمله به کنسولگری این کشور را نباید کم اهمیت دانست

یدیعوت آحارونوت:پاسخ ایران به حمله به کنسولگری این کشور را نباید کم اهمیت دانست

روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مسئول بلندپایه اسرائیلی نوشت: تهدیدهای ایران درباره پاسخ به حمله به کنسولگری این کشور در دمشق را نباید کم اهمیت دانست.

رژیم اسرائیل با درک این موضوع که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت انجام شده در دمشق جدی است به اقدامات پیشگیرانه روی آورده است.

رسانه های این رژیم روز پنجشنبه اعلام کردند که سیستم های اخلال و پارازیت بر جی‌پی‌اس (GPS سامانه موقعیت یابی جهانی) در سرتاسر سرزمین های اشغالی فلسطین فعال شده است.

براساس اعلام این رسانه ها، این اقدام که پیشتر در شمال فلسطین و بندر ایلات انجام شده بود، از امروز صبح در شهرک «گوش دان» نیز انجام شد.

این اقدام رژیم اسرائیل در چارچوب تلاش ها برای کاهش خسارت های انتقام ایران و کاستن از خطرات حمله با موشک های پرسه زن، هواپیمای بدون سرنشین و موشک های هدایت شونده انجام شده است.

رژیم اسرائیل دوشنبه گذشته در یک حمله هوایی از سمت منطقه جولان اشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق را هدف قرارداد.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم اسرائیل در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.