Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ ثور , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 56155
  پرینتخانه » سرمقاله تاریخ انتشار : 04 آوریل 2024 - 17:05 |

همگرایی امت اسلامی در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی

همگرایی امت اسلامی در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی

سلام بر مجاهدان و مقاومت گران راه آزادی قدس مقدس،

سلام بر قهرمانان غزه که مدام غزل شهادت و مقاومت سر می‌‌دهند،

سلام بر مردان و زنان و جوانانی که هستی خود را در مقابل مجهزترین ارتش ستمگر سپرکرده و در برابر فرومایه‌‌ترین افراد روی زمین ایستاده و شهادت عزت‌افزا را بر زندگی ذلت‌بار ترجیح می‌‌دهند،

سلام بر چهره‌‌های آغشته به خون و بدن‌‌های تکه‌‌تکه و استخوان‌‌های خردشده و نداهای زجرآور زیرآورهای غزه،

سلام بر آوارگان و بی‌‌پناهان و کودکان گرسنه و وحشت‌زده از ظلم ظالمان.

سلام بر مسلمانانی که سیاست‌‌های غیرانسانی استکبار جهانی و جنایت‌‌های بی‌‌مانند رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و بی‌توجهی سازمان‌‌های بین‌المللی و فرومایگی سران بعضی از کشورهای اسلامی، خونشان را به جوش آورده و سپاس از توده‌‌های باوجدانی که وضعیت اسفبار مردم باعزت غزه آنان را به خروش واداشته است.

اطلاعات میدانی و اعلان‌‌های رسانه‌‌ای نشان می‌‌دهد مسلمانان و آزادی خواهان جهان  باوجود ناامیدی از دولت‌‌های خود درراه دفاع  از ملت شریف قدس، بی‌تابی می‌‌کنند و به هر طریق ممکن سیاست‌‌های استکباری را محکوم و انزجار خود را از رژیم جنایت‌کار و جعلی صهیونیزم ابراز و حمایت از مردم عزیز غزه را اعلام می‌نمایند.

بی‌‌گمان فلسطین و وضعیت غزه مسئله‌‌ی اصلی جهان اسلام و صبر و استقامت و ایثارگری‌‌های محور مقاومت معیار سنجش شرافت و ملاک تشخیص حق از باطل است. بر همین بنا و بنیان بسیار شرم‌آور است که در پیش چشم‌‌ مسلمانان رژیم غاصب اسرائیل فجیع‌‌ترین جنایات را علیه مردم مسلمان و مظلوم در سرزمین مقدس به‌طور مستمر مرتکب شود، تدارک به تداوم جنایت‌‌ها ببیند؛ اما دولت‌‌ها و ملت‌های مسلمان دم برنیاورند!

امروزه بر پایه‌‌ی سیاست‌‌های بی‌شرفی و غیرانسانی استکبار جهانی هیچ سازمان به ظاهرجهانی کاری برای متوقف سازی کودک کشی و ویرانگری‌‌ رژیمی که نماد فساد فی‌الارض و عامل ریختن خون بی‌‌گناهان است، نمی‌‌کند و نباید هم انتظار داشت! چون با اسم جهانی؛ اما درواقع تصمیم‌‌سازی و تصمیم‌‌گیری استکباری دارند.

ازاین‌‌رو بایست مشکلات جهان اسلام را فقط در پرتو وحدت کلمه و کلمه‌‌ی وحدت در خصوص مسئله‌‌ی غزه و فلسطین و آزادسازی قدس شریف پی گرفت. بی‌‌تردید اگر این مهم حاصل شود باسیاست‌های مبتنی بر اتکال به ایمان و اعتقاد به نصرت لایزال و اعتماد نسبت به هم و با همگرایی و گشودن آغوش برادری زیرچتراسلام و امت واحده، بر ندای حنجره‌‌های مجروح و داغدار مسلمانان مظلوم و مقتدر غزه با خروش اسلامی و جوشش خون غیرت دینی یک‌‌صدا غزل لبیک سر داده و در برابر مستکبران و صهیونیزم به پیروزی رسیده و شعارهای «القدس لنا و النصرلنا» محقق می‌‌شوند.

صدالبته مقاومت‌‌های دیرینه‌‌ی و جانانه و شجاعانه‌‌ی قهرمانان محور مقاومت و درهم شکستن هیمنه‌‌ی سطله و سیطره‌‌ی استکبار جهانی و نیز شکست‌‌های پرشمار دهه‌‌ی اخیر رژیم جعلی اسرائیل، نویدبخش آن است که آینده از آن مجاهدان و مقاومت گران راه آزادی قدس شریف است. بر اراده‌‌ی پولادین آنان درود می‌‌فرستیم و امید قوی به تحقق راه‌حل پایدار مطرح‌شده از جانب امام خامنه‌‌ای و ثبت‌شده در سازمان ملل یعنی تشکیل دولت واحد فلسطینی از بحرتانهر داریم.

م. امیری

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.