Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ ثور , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 56246
  پرینتخانه » سرمقاله تاریخ انتشار : 05 آوریل 2024 - 15:36 |

پایان رؤیای حکومت نیل تا فرات رژیم خبیث

پایان رؤیای حکومت نیل تا فرات رژیم خبیث

قدس است به فتنه مبتلا، بسم‌الله ای خیل مجاهدان! به پا

از سرزمین مقدس قدس ندای هل من ناصری با صدای پرسوز و پرآه، از دل آتش، آجر، دود ویرانی‌‌ها به گوش می‌‌رسد و حضرت رحمت‌‌للعالمین فرمودند: هرکس فریاد دادخواهی مظلومی را بشنود، اما به یاری آن برنخیزد؛ مسلمان نیست. پیام صریح حدیث رسول کریم این است که ما مکلف به تلاش در جهت ایجاد وحدت اسلامی و حمایت از مظلومان مقتدر فلسطینی هستیم و ناروای عادی  انگاری و بی‌‌بنیادی نگرش سازش‌پذیری با ظالمان و مستکبران را اعلام و ابراز نمایم.

دردآورتر از جنایت جانیان صهیونیزم و سیاست‌‌های فتنه‌انگیز و غیرانسانی استکبار جهانی، خفتگی وجدان‌‌های سران برخی کشورهای اسلامی و بی‌تفاوتی در قبال این جنایات و نسل‌کشی است.

وظیفه‌‌ی ایمانی و شرافت انسانی می‌‌طلبد که در روز جهانی قدس با قدسیان و همه‌‌ی آزادگان جهان به یاری ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و مردم بی‌‌پناه غزه شتافته و غزل هم‌دلی و همراهی سر دهیم و همپای آنان در این روز شریف به فرموده امام خمینی (ره) برای آزادی پاره تن اسلام تلاش و فعالیت کنیم و با حضور فعال صحنه‌‌های راهپیمای را پرشورتر سازیم.

ازاین‌‌رو بایسته آن است که این روز جهانی را که به فرموده امام خامنه ای روز آرمان‌‌ها و اهداف مقدس اسلامی است، مغتنم شماریم و با مشارکت و سردادن شعارهای یاری و قدرشناسی از استقامت ایمانی و وفاداری سینه‌‌سپرکردهای راه آزادی؛ نشان دهیم که آرزوی آزادی قدس تنها اختصاص به ساکان فلسطین ندارد بلکه آمال و آرزوی همه‌‌ی آزادی‌‌خواهان و مستضعفان جهان است.

بی‌‌تردید برپای هرچه باشکوه‌‌تر روز قدس نشان‌دهنده‌ی حمایت از محور مقاومت، موجب تقویت روحیه‌‌ی مردم مسلمان و بی‌‌پناه غزه و نیز اعلام انزجار از مستکبران و موجب ایجاد ترس و وحشت  صهیونیست‌‌های جنایت‌کار است.

ازاین‌‌رو حضور فعال در این روز جهانی وظیفه‌‌ی مسلمانی و یاری‌رسانی به برادران و خواهران مظلوم فلسطینی و مقاومت گران راه آزادسازی قدس شریف است و ضمن سردادن شعارها علیه مستکبران و غده‌‌ی سرطانی رژیم منحوس و غاصب، پیام رسای آن این است که آن جانیان با کشتارمردم ملکی و قتلگاه سازی سرزمین مقدس پرونده‌های جنایت خود را قطورتر و مبارزان راه حق را مصمم و منسجم‌‌ و هماهنگ‌‌تر و صدای یاری از مردان و زنان غزه و مقاومت گران را در جهان طنین‌اندازتر کرده و با ندای غزه کربلای دیگر است سبب قدرت و قوت مقاومت گران و شکست و رسوایی بیش‌ازپیش خود خواهند شد و بدانند که تا آزادسازی کامل معراج‌گاه رسول‌‌الله و قبله‌‌ی اول مسلمانان، مقاومت و نهضت ادامه دارد.

م. امیری

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.